מי אנחנו

 

נאזרין טורס בע"מ היא חברת תיירות מהוותיקות במגזר הערבי המתמחה בתיירות נכנסת, יוצאת ותיירות פנים ומהווה כיום את אחת ממפעילות התיירות המצליחות ביותר בישראל.

בנאזרין טורס מסורת של בניית יחסים ארוכי טווח עם לקוחות ושותפים, ומוניטין במחויבות מתמשכת על פני עשורים לאיכות המוצרים והשירותים הניתנים על ידה.

מחלקת התיירות חינוכית, המחלקה הוותיקה של החברה, מתמחה בהפקת טיולים וסיורים חינוכיים עבור גני ילדים, בתי ספר יסודיים, על יסודיים ותיכוניים וכן בפעילויות חדר מורים וסדנאות העשרה. המשרד מלווה את בית הספר מרגע תכנון הטיול, הצעתהמחיר, ארגונו,הוצאת הטיול בבוקר היציאה וליווי הטיול הן בשטח והןבכל הצד המנהלי.

מחלקת התיירות חינוכית עוסקת בבניית מסלולי הטיול והתאמתם לכל גיל, בהכשרת מורי דרך ומדריכים מוסמכים המותאמים להדרכת ילדים ובני נוער, ארגון הסעות והעברות של התלמידים, הזמנות האטרקציות ומקומות הלינה ופעילויות רבות אחרות וכל זאת בדגש על חינוך, איכות המסלולים, החוויה האישית של כל תלמיד ותלמיד וכמובן עמידה בתקציבים המוגבלים העומדים לרשות בתי הספר.

לאור גודל החברה ואמינותה נהנית חברתנו מהתעריפים הטובים ביותר הקיימים בתחום ההיסעים, מחירי הלינה והאטרקציות וכן נהנית משיתוף פעולה מלא עם מיטב ספקי השירותים התיירותיים בארץ.  החל מבתי מלון ואכסניות נוער במגוון רמות, אתרי תיירות מגוונים, אטרקציות ונקודות עניין שונות.

מחלקת התיירות חינוכית דואגת לכל הפרטים הלוגיסטיים כגון אוטובוסים חדישים ומפוארים, נהגים ותיקים ומנוסים העוברים השתלמויות באופן סדיר ומדריכי טיולים מוסמכים ברמה המקצועית הגבוהה ביותר .

 החברה עובדת בכפוף להנחיות משרד החינוך ומתבססת על תוכניות הלימודים לשכבות הגיל השונות. כל נותני השירות עובדים בהתאם לכללי הבטיחות הנדרשים, כמו כן מספקת החברה את כל הציוד הנדרש להסעת תלמידים וכן מעמידה לרשות התלמידים מלווי נשק ומגישי עזרה ראשונה הנדרשים על פי חוזר משרד החינוך.

עם 5 סניפים ברחבי הארץ, והניסיון הרב בתחום התיירות, בולטת חברת נאזרין טורס בגמישות, ברמת הביצוע , בדייקנות וביכולת לענות לכל צורך ולספק תשובות מידיות ותשומת לב אישית לכל פונה.

 

.

טיול החודש

טיול החודש לחיפה !!!

יציאה בתאריך 25.12.10

טל' להתקשרות : 04-6560077 9033*




שלח

 
הדפס